Veelgestelde vragen

We accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, creditcard (Visa, MasterCard), en Bancontact.

Bestellingen worden binnen 5-10 werkdagen verwerkt en verzonden. De levertijd is afhankelijk van je locatie.

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een track & trace code waarmee je je pakket kunt volgen.

De verzendkosten nemen wij voor eigen rekening, zodat jij kunt genieten van gratis verzending. Op deze manier willen we de ervaring voor onze klanten optimaliseren.

Ja, je kunt ongebruikte en ongedragen artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren of ruilen. Voor retourneren of ruilen neem contact met ons op via info@solevi.nl voor meer informatie.

Om een artikel te retourneren, vul je het retourformulier in en stuur je het artikel terug naar ons retouradres. Zodra we het item hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we het aankoopbedrag terug via de oorspronkelijke betaalmethode.

We streven naar de beste kwaliteit, maar mocht je een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, neem dan z.s.m. contact op met onze klantenservice via info@solevi.nl. We zorgen voor een snelle oplossing.

Onze klantenservice is bereikbaar via e-mail op info@solevi.nl. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief onderaan de website en volg ons op social media om als eerste op de hoogte te zijn van exclusieve aanbiedingen en nieuwe collecties!